| Soutěž | Navigační Pohár Petra Tučka 2017 |
| Kolo | 2 |
| Typ | Navigace po známé trati |
| Datum | 2017-05-07 |
| Pilot |
|
||
| Copilot |
|
||
| Kategorie | R-AL2 | ||
| Čas startu | 14:20:00 | ||
| Rychlost | 108 | ||
| Imatrikulace | OK EUU 26 | ||
| Typ | EOL 3 RACEK 99 | ||
| Klasifikován | NE | ||
| Body | 6724 |
| Typ | Zadáno | Body |
| Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
| Fotky [O / N / F] | 12 / 0 / 0 | 2400 |
| Vzlet [S / Z / D] | 14:20:00 / - / - | 0 |
| Přesnost přistání [B] | 250 | 250 |
| Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
| Ostatní body [B] | 0 | 0 |
| Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
| Poznámka | - |
| Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB, ČB | 0.00 | 14:27:00 | 14:27:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 621 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| OB1 | OB, ČB | 7.30 | 14:31:03 | 14:31:09 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 468 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| OB2 | OB, ČB | 27.80 | 14:42:27 | 14:42:05 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 478 | 158 | 200 | 0 | 0 |
| OB3 | OB, ČB | 37.70 | 14:47:57 | 14:47:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 407 | 164 | 200 | 0 | 0 |
| ČB1 | ČB | 53.92 | 14:56:57 | 14:56:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 652 | 200 | 0 | 0 | 0 |
| OB4 | OB, ČB | 59.60 | 15:00:07 | 15:00:03 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 537 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| OB5 | OB, ČB | 69.60 | 15:05:40 | 15:05:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 684 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| ČB2 | ČB | 78.27 | 15:10:29 | 15:10:34 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 798 | 200 | 0 | 0 | 0 |
| OB6 | OB | 81.50 | 15:12:17 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| OB7 | OB, ČB | 102.40 | 15:23:53 | 15:23:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 488 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| ČB3 | ČB | 108.90 | 15:27:30 | 15:27:07 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 629 | 152 | 0 | 0 | 0 |
| OB8 | OB, ČB | 113.50 | 15:30:03 | 15:29:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 694 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| KBT | OB, ČB | 122.20 | 15:34:53 | 15:34:55 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 839 | 200 | 200 | 0 | 0 |